Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Σύνδεσμος των εν Αθήναις εκ Πολυθέας Ασπροποτάμου

Αγαπητά Μέλη του Συνδέσμου των εν Αθήναις εκ Πολυθέας Ασπροποτάμου,
Πριν από λίγο καιρό επικοινώνησα μαζί σας προκειμένου να κάνω γνωστή σε όλους σας την υποψηφιότητά μου για το νέο Δ.Σ. του Συνδέσμου μας.
Σήμερα, 27-5-2012, μετά την διεξαγωγή των εκλογών, θέλω να σας γνωρίσω ότι ήρθα πρώτη σε σταυρούς, λαμβάνοντας 30 ψήφους επί συνόλου ψηφησάντων 34.
Πολλούς από σας είχα την χαρά να σας συναντήσω σήμερα και να τα πούμε από κοντά.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους θερμά, απ' την καρδιά μου, για την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση που δείξατε τόσο στο πρόσωπό μου, όσο και στο όνομα της Οικογενείας μου τιμώντας με με την ψήφο σας.
Δεν ξεχνώ τις υποσχέσεις μου και τους στόχους μου και πάντα με άξονα το ΟΡΑΜΑ και την ΑΓΑΠΗ για την Πολυθέα Μας θα δουλέψω σκληρά, μαζί με όλους σας, για το καλό του Συνδέσμου μας και του Χωριού μας.
Να είστε σίγουροι ότι μια νέα εποχή αρχίζει για τον Σύνδεσμο της Αθήνας.  
Με εκτίμηση και θερμές ευχαριστίες,
Έφη Κωτίκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου