Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Τι καλά το λέει τ αηδόνι





Τι καλά το λέει τ αηδόνι Που σουν εψές λεβέντη μου κι αντιπροψές καλέ μου τι καλά το λέει τ αηδόνι. Εψές ήμουν στους ουρανούς κι αντιπροψές στους Άγιους τι καλά το λέει τ αηδόνι. Τον Άγγελό μου φίλευα και τον Χριστό κερνούσα τι καλά το λέει τ αηδόνι. Και την κυρά την Παναγιά την επαρακαλούσα τι καλά το λέει τ αηδόνι. Για να μου δώσει τα κλειδιά κλειδιά του Παραδείσου τι καλά το λέει τ αηδόνι. Ν ανοίξω τον Παράδεισο να μπω να σεργιανίσω τι καλά το λέει τ αηδόνι. Να δω που κάθονται οι φτωχοί που κάθονται οι αρχοντάδες τι καλά το λέει τ αηδόνι. Στον ίσκιο κάθονται οι φτωχοί στον ήλιο οι αρχοντάδες τι καλά το λέει τ αηδόνι. και τους φτωχούς παρακαλούν και τους παρακαλούνε τι καλά το λέει τ αηδόνι. Δώστε φτωχοί τον ίσκιο σας και πάρτε τα φλουριά μας τι καλά το λέει τ αηδόνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου